Veiklos vertinimas ir įsivertinimas

2018 metais veiklos atliktas trijų rodiklių giluminis vidaus kokybės įsivertinimas.
Mokinio pasiekimai ir pažanga (1.2.1 rodiklis) išvados: gimnazijoje sukurta ir veikia mokinio asmeninės pažangos stebėjimo, fiksavimo ir vertinimo, rezultatų analizavimo ir panaudojimo sistema – visi 5–12 klasių mokiniai pildo Mokinio ūgties dienoraštį, kaupia darbus ir atlieka refleksijas, 98 proc. aptaria daromą pažangą, mokymosi spragas bei priemones joms ištaisyti, mokiniai mokosi įsivertinti savo pasiekimus ir pažangą teigia 90 proc. mokinių, 94 proc. tėvų, 96 proc. mokytojų; 87 proc. mokinių ir 67 proc. tėvų teigia, kad laikomasi vienodos vertinimo tvarkos, 86 proc. mokinių geba analizuoti ir palyginti savo mokymosi rezultatus su ankstesniais; 96 proc. mokytojų informaciją panaudoja ugdymui tobulinti. Tėvai teigia, kad pakankamai dėmesio skiriama mokinių iniciatyvumo, aktyvumo skatinimui (93 proc.), kūrybiškumo plėtojimui (96 proc.), savarankiškumui ugdyti ir pasitikėjimui savo jėgomis skatinti (85 proc.), nuostatai prisiimti atsakomybei už savo veiksmus ugdyti (91 proc.).

NMVA 2018 m. ataskaitos

BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS VERTINIMAS (2014 m. santrumpa)

VILKAVIŠKIO R. GRAŽIŠKIŲ GIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO VEIKSMŲ PLANAS 2015-2019 m.

Paruošė Evaldas Plečkaitis
(Veikla)
Peržiūros: 897