TARPTAUTINĖ GAMTOSAUGINIŲ MOKYKLŲ PROGRAMA

„Gamtosauginių mokyklų programą“ Lietuvoje koordinuoja oficialus tarptautinio Aplinkosauginio švietimo fondo atstovas – visuomeninė organizacija „Lietuvos žaliųjų judėjimas“. Programos įgyvendinimą Lietuvoje prižiūri Nacionalinė Gamtosauginių mokyklų programos taryba, kuri sprendžia, ar mokykla nusipelnė gauti Žaliąją vėliavą, taip pat renka įvairių konkursų laimėtojus.

 Aplinkosauginio švietimo fondas (FEE – Foundation for Enviromental) – 1981 m. įkurta tarptautinė nevyriausybinė, ne pelno siekianti organizacija.

Pagrindinis Fondo tikslas – aplinkosauginis švietimas ir visuomenės savimonės kėlimas, XXI a. darbotvarkės įgyvendinimas, įtraukiant įvairaus amžiaus ir tautybių žmones per formalų ir neformalų švietimą.

Savo tikslus Aplinkosauginio švietimo fondas (FEE) įgyvendina vykdydamas penkias programas: Mėlynosios vėliavos, Miškų pažinimo, Jaunųjų aplinkosaugos reporterių, Žaliojo rakto, Gamtosauginių mokyklų.

Gamtosauginių mokyklų programoje nuo 2018 metų dalyvauja ir Vilkaviškio r. Gražiškių gimnazija.

Gamtosauginių mokyklų programa orientuoja mokyklas į praktinę gamtosauginę veiklą, skatina mokyklų bendruomenių aktyvumą, ugdo mokinių kūrybiškumą. Remiantis įvairiais darnaus vystymosi aspektais ir kuriant ryšius su bendruomenėmis, Gamtosauginės mokyklos yra ideali programa, įgyvendinanti Vietos Darbotvarkę 21 mokykloje. Programos Gamtosauginės mokyklos nauda – aplinkosauginių žinių augimas, vietinės bendruomenės įtraukimas, vandens bei energijos vartojimo mažinimas, tarptautinių ryšių užmezgimas ir t.t. Programos dalyviai, įvykdę Aplinkosauginio švietimo fondo keliamus reikalavimus, apdovanojami Žaliąja vėliava. Šis apdovanojimas, kaip ir kiti FEE apdovanojimai, suteikiamas vieneriems metams.

Už tinkamą aplinkosauginę veiklą pirmąja Žaliąja vėliava mūsų gimnazija apdovanota 2019 metų birželio 3 dieną.

Plačiau skaityti:   

http://www.santaka.info/?sidx=53189

http://vilkaviskis.lt/vilkas/m/m_images/wfiles/DSC-0585-(Medium)-25710.jpg

Paruošė Evaldas Plečkaitis
Peržiūros: 350